COSY MONDAY

Imorse ringde min klocka 07.07, vid 07.20 så vaknade jag till. Kollade i min kalender (ny vecka ny överblick) och såg att jag inte börjar jobba förens 13.00 idag. Så kan det vara om man INTE överblickar veckan som kommer, då tar vi lärdom av det ja.. perfekt!

Men glad blev jag för det innebar att jag kunde sitta och dricka te i minst 3 timmar på morgonen istället. Det kan vara bland det bästa i mitt liv, att koka upp flera liter te och sen tar man favoritkoppen i hela skåpet och sen sippar man. Man lyssnar på musik man kollar runt på olika bloggar, man inspireras och bara är. Visst låter det underbart?



Idag dricker jag grönt te ur denna vackra skapelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0