STOPP

Usch jag har så fruktansvärt svårt för det här "skratta åt andra som man anser är annorlunda" jag får så ont i mitt hjärta utav sånt. Framförallt folk som ska göra narr och skratta åt folk med en lätt störning kanske en sjukdom eller att man ser annorlunda ut, jag kan för mitt liv inte förstå hur det kan vara kul? Barn och vuxna har inte alltid valt det liv man lever eller det man föddes till så herregud lägg ner. Just nu cirkulerar det en video ute och nätet om en tjej som har gjort en videoansökan till Big Brother, denna tjej är utvecklingsstörd och har svårt för att prata. Ger det då folk rätten att skratta åt henne, herregud det är en människa så lägg ner usch va lack jag blir.

Jag har blivit så sjukt känslig på de senaste HELA MITT LIV, och jag bryr mig alldeles för mycket om saker jag inte behöver bry mig om men sån är jag. Men jag tycker ändå inte man ska skratta åt människor man inte vet ett smack om, vad de gått igenom eller hur deras liv är.

Jag har ett roligare inlägg att skriva sen, måste lipa av mig lite innan bara. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0