LOVE LIFE AND LIFE WILL LOVE YOU

Tänk vad en sån liten krabat som han över kan ge en mycket kärlek. Han liksom säger inte så mycket, eller pratar gör han bara att jag inte förstår så mycket men gu vad jag älskar honom. Han är så fin och oskyldig och underbar. Trots att det första han gör är att spy en blåbärs spya på mig så går det liksom inte att bli arg, man skrattar och tycker nästan att det är lite gulligt. Man luktar spya och tycker att det är okej, tycker till och med att det luktar lite gott efter det luktar han. Äcklas ni nu? Kommer ni kanske sluta läsa min blogg när jag talar så om spyor? Jag har fortfarande lite svårt att förstå att detta är min brorson, det är lite svårt att greppa. Mitt liv förändrades så för 7 månader sen, Albin kom in i mitt liv han är mitt blod han är min familj och honom kommer jag älska livet ut. Han kommer bli större och han kommer finnas i mitt liv, han kommer få följa mig och jag kommer få följa honom. Livets bästa resa, han ger mig så mycket. Och visst är han söt fy fasen så söt han är, det har han fått efter mig det vet jag! heheh


Kommentarer
Postat av: Emmie

ha en bra onsdag :)

2011-02-23 @ 09:57:30
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nu har du chansen att vinna en ear cuff:D gå in på bloggen för mer info! Reglerna är LÄTTA!

direkt länk:

http://liborius.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-en-ear-cuff.html#comment

2011-02-23 @ 16:56:03
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0