KVÄLLEN I OINTRESSANT TEXT

Det här har varit min kväll!


Lax i ungen, perfekt bara jag som äter det här hemma så mer till mig!

Sen var planen att jag skulle städa våra toaletter (vi har två) sen så skulle jag duscha och måla mina naglar, säga upp min hemförsäkring, ja det var la det. Det slutade med att jag satt och googlade mönster och tapeter i 3 timmar! Sen vid halv tio så duschade jag i ren panik målade naglarna i ren panik, jag blåste håret snabbare är någonsin för att sen slänga mig i sängen för att kolla på Big Brother. Jag skämms, ja jag kollar på det! Men med ett halvt öra och ett öga bara om det är till någon tröst.




Förresten jag köpte ett granatäppel idag, det ser ju verkligen inte klokt ut? Ska det se ut såhär, är den mogen? Har jag skärt den rätt? Jag kan inget om granatäpplen, vet inte ens om jag tål det. Det återstår att se!


Nu ska jag äta min lilla frukt och om jag överlever så ska jag efter det lägga mig på min spikmatta. Så otroligt skönt att lägga sig på spikmattan och koppla av i 15 minuter typ, har ni inte testat så testa. Jag började gråta första gången för det gjorde ont, men man vänjer sig och sen är det så otroligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0