HEART ATTACK MONDAY BEFORE TWELVE

Jag älskar min nya frisyr utan tvekan, men det finns ett MEN jag är otroligt behov av en kam det går inte utan en kam och en massa hårprodukter. Vad gör man då när kammen försvinner? Jo man börjar söka efter den i ren panik och hjärtat slår lite mer än vanligtvis. Men på allvar hur många ställen kan en kam ligga på? Jag har ägnat 15 minuter på att leta efter en svart platt kam på 15 cm, har letat på ställen som man i vanliga fall inteska behöva leta efter en kam på!

Efter 14 minuter så håller jag på att ge upp, jag får helt enkelt ringa jobbet och tacka för mig och förklarar att jag inte kan jobba då det ser ut som jag fått elstötar 4 timmar i stäck. DÅ hittar jag den, i tandborsmuggen? Är detta logiskt är detta rimligt, det finns bara en människa som tycker det och det är HAN som satte den där. I tandbortsmuggen jag säger då det...logiskt var det....verkligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0