CHEAPMONDAYPERSOLPAULSMITHPOLORALPHLAUREN

Nu är jag äntligen hemma igen, riktigt skönt att få lägga sig i sin egna säng igen. Mässan har varit väldigt bra och jag har köpt in en massa fina bågar och träffat en hel del inspirerande människor (varav en är taxichaufför, det ni!).  Igår var en lång och ändå tung dag som avslutades med en helt förbannat bra middag på Bröderna Olsson.
Förresten om ni får chansen att gå in i Nudie butiken på söder skånegatan tror jag den ligger på, eller har jag fel? I alla fall vilket schyst butik det är, skulle nog kunna bo där. Fönstershoppade på Fifth avenue shoe Repair och det var nog bra det för jag såg så mycket fint och hade jag gått in så hade jag blivit luspank.

En dag ska jag berätta om ett märke för er som vi har där jag jobbar, det är väldigt fint och bra och därför förtjänar det ett inlägg! Tyvärr så orkar jag inte ens gå upp ur sängen för att gå på toa så ett till inlägg orkar jag då verkligen inte med.

FÖRRESTEN höll på att glömma, kolla in denna båge ifrån Cheap Monday (fanns många färger och JA det kommer att komma till Synsam Öster) men nu handlar det om mig. Ska jag ha den eller inte? Den är så fin så jag känner att den måste bäras upp! P.S kameran på min mobil är inte rättvis mot bågen, den visar inte redigt färgena men ta mig för mitt ord, den är LJUVLIG! Som en godisbit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar båge och blogg, ta den! hehe

2011-02-17 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0